Ontdek of onze bedrijfscultuur bij jou past
Weten of wij echt bij jou passen en jij bij ons? Maak de cultuur test en laat zien wie je bent.

Een hart voor inkoop
Consultants bij Adjust zijn experts binnen hun vakgebied, weten alles van wet- en regelgeving en houden altijd oog voor mens en omgeving. Wij combineren onze kennis en focus mét geavanceerde tools. Of het nu gaat om strategieontwikkeling of inkoopsystemen voor spend management, sourcing, scenario analyse, contract- en leveranciersmanagement. Wij houden van inkoop!

Adjust loopt voorop
Adjust is het #1 full service consultancybureau op gebied van inkoop- en contractmanagement voor overheden en bedrijven. Dit doen wij door meerwaarde te creëren voor opdrachtgevers, we go the extra mile. Dit doen wij door kennisdeling, want samen weet je meer. Dit doen wij door het inzetten van onze expertise, de slimste resultaten voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij samen, samen is inclusief en niet alleen.
Wat ga je doen bij Adjust?
Als echte consultant help jij onze opdrachtgevers met vraagstukken op gebied van inkoop- en/of contractmanagement. Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 40 collega’s en 20 interim vakspecialisten die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.
En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België en bonbons maken in Amsterdam tot tochten met een speedboot over de Loosdrechtse plassen en midgetgolf.
Meer weten? Lees alles over onze diensten op adjust.nl.

Het dna van Adjust
Advies geven we met hart, ziel en geweten.
'Samen excelleren'. Dat betekent menselijk, klantgericht, slim en vertrouwend op onze eigen expertise. Duurzaam en resultaatgericht te werk gaan kenmerkt de consultants van Adjust.
Wanneer jij kenbaar hebt gemaakt dat je interesse hebt in een functie bij Adjust, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Na het eerste kennismakingsgesprek kun je daarna een online assessment verwachten en een gesprek met je manager. Daarna gaan we snel door naar de arbeidsvoorwaarden en tekenen we het contract. Je eerste dag staat in het teken van ons nog beter leren kennen en dat doen we graag op kantoor in Amstelveen. Welkom bij Adjust!
Naast een goed salaris, kun je het volgende van ons verwachten:
Auto, laptop, telefoon van de zaak en vergoeding voor internet thuis, flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant. 25 vakantiedagen en pensioen. Volop ontwikkel- & opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern) en wanneer nodig begeleiding van een Senior Consultant op de inhoud. Ben jij die senior consultant, dan kun je je kennis delen in de Adjust Academy.
Werken bij Adjust is elke dag een feestje! De collega’s, de afwisseling, de vraagstukken.
Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak
Werken bij Adjust is nooit een dag saai en altijd in beweging. Adviseren, samen leren en inspireren !