Interim vacatures

Strategisch Leveranciersmanager GGU – ‘s-Gravenhage

Ben jij resultaat gericht, omgevingsbewust, neem jij verantwoordelijkheid en ben jij een kei in samenwerken? Wacht dan niet totdat het te laat is en reageer op deze vacature!


Adjust zoekt een Strategisch Leveranciersmanager!

  • Icon36 uur
  • IconDen Haag
  • IconInterim
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Binnen de activiteiten van VNG Realisatie ben je werkzaam bij het Kenniscentrum Markt en Overheid. Leveranciers worden door VNG Realisatie gestimuleerd hun actieve rol op te pakken, hun systemen door te ontwikkelen en gemeenten te ondersteunen bij de informatievoorziening die zij nodig hebben om hun wettelijke taken uit te voeren. Als strategisch leveranciersmanager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van het strategisch leveranciersmanagement.

Werkzaamheden:

  • Draagt zorg voor een optimale marktwerking: vertrouwen en transparantie;
  • Creëert een stevige relatie met leveranciers om zodoende mede richting te kunnen geven aan hun productontwikkeling;
  • Het inzichtelijk maken van de markt van leveranciers en dienstenleveranciers; • Het (door)ontwikkelen en uitvoeren van de strategie voor strategisch leveranciersmanagement;
  • Het stimuleren van leveranciers om een actieve rol te pakken en hun systemen aan te passen aan de behoefte van gemeenten, daarbij uitgaande van de Common Ground principes van VNG Realisatie;
  • Het organiseren en uit (laten) voeren van consultaties (zowel formeel via marktverkenningen als informeel) op niveau van productmanagers en directie;
  • Betrokkenheid bij de totstandkoming van landelijke standaarden en toelichting, zodat de vraag en concrete aanbod voor leveranciers efficiënter en reëler is (denk aan activiteiten/producten, zoals masterclasses en versnellers voor dienstenleveranciers, de ontwikkeling van een casco verwervingsdocument).
  • Het vanuit projecten en programma’s stimuleren van software- en dienstenleveranciers om op basis van het producten- en dienstenaanbod van de VNG gemeenten te ondersteunen bij hun implementatieopgave.

Resultaat van de opdracht:

  • Draagt zorg voor een optimale marktwerking: vertrouwen en transparantie.
  • Zorgt voor een actueel beeld van producten, de markt en middellange- en lange termijn ontwikkelingen in de markt van gemeenten specifieke software leveranciers.
  • Leveranciers zijn op de hoogte en zijn gestimuleerd om hun systemen aan te passen aan de behoefte van gemeenten, zodat gemeenten adequaat ondersteund worden bij de informatievoorziening.
  • Dienstenleveranciers zijn bekend met het producten- en dienstenaanbod van de VNG en zijn in staat om gemeenten te ondersteunen bij hun implementatieopgave.
  • Gemeenten hebben beter inzicht in het aanbod van software en diensten in de, worden geholpen met kennis en standaarden bij de verwerving van software en diensten en zijn hierdoor beter in staat software en diensten te verwerven.

Je neemt mee:

  1. WO-werk- en denkniveau, blijkend uit minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring
  2. Minimaal 1 jaar werkervaring met strategisch leveranciersmanagement.
  3. Minimaal 3 jaar werkervaring met samenwerking met brancheverenigingen, softwareen dienstenleveranciers die actief zijn in de gemeentelijk IV/ICT-markt.
  4. Minimaal 3 jaar werkervaring als adviseur m.b.t. ICT-trajecten.

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Resultaatgerichtheid
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Omgevingsbewustzijn
  • Samenwerken
  • Integriteit
  • Zelfontwikkeling
  • Communicatief vaardig (zowel mondeling als in geschrift)
  • Neemt verantwoordelijkheid voor ‘hands on’ deliverables.
  • Netwerker op snijvlak ICT bedrijfsleven en overheid.
  • Geniet vertrouwen van overheid en ICT bedrijfsleven.
  • Politiek bestuurlijk inzicht

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een interim functie voor 36 uur per week.


Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar eveline.bos@adjust.nl of bel voor meer info 06-46072366.

daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Adjust in 90 seconden
Video

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Author
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

  • Reageren op een opdracht

    Reageren op een opdracht

    Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

  • Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

  • Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

  • Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast