Vaste vacatures

Senior Inkoper – Gelderland

Ben jij een ervaren inkoper die graag meewerkt aan het opzetten van een nieuwe inkoopafdeling? Vind jij het belangrijk om goede inkooprelaties en -contracten op te bouwen die het verschil maken voor het bedrijf? Wil jij een belangrijke rol spelen bij de selectie van leveranciers voor grote projecten?

Adjust zoekt een “Senior Inkoper”!

  • Icon40 uur
  • IconGelderland
  • IconVast
  • IconSenior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

In deze functie rapporteer je aan de Interim manager Inkoop, en bij de juiste ambities en kwaliteiten, zou je deze positie op termijn kunnen opvolgen.

Je zult jouw kennis en ervaring inzetten om inkoopvoorwaarden en -risico’s te beheersen en zo bijdragen aan de verdere professionalisering.


WAT WIJ BIEDEN:

• Een goed salaris dat past bij jouw leeftijd en werkervaring

• Een contract conform de CAO Metaal en Techniek

• Een goede pensioenregeling en (korting op) collectieve verzekeringen

• De keuze tussen een mobiliteitsvergoeding of een elektrische leaseauto

• 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis)

• Een werkomgeving waarin jouw ontwikkeling centraal staat

• Een laptop en smartphone


WAT WIJ VRAGEN:

• Ervaring met het bij elkaar brengen van de business en leveranciers om goede inkoopresultaten te boeken, ook door volume bundeling

• Ervaring met het managen en beheren van contracten en bereidheid om grote verbeterslagen te maken

• HBO/WO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring

• Afgeronde NEVI opleidingen of gelijkwaardig

• Interesse in de techniek van ondergrondse infrastructuur en/of gelijksoortige werkomgevingen

• Resultaat- en klantgericht met goede samenwerkingsvaardigheden

• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

• Zorgvuldig, met overtuigingskracht en goed omgevingsbewustzijn


WAAR JE KOMT TE WERKEN:

Het betreft hier een familiebedrijf dat al 60 jaar ervaring heeft in de wereld van ondergrondse infrastructuur. Met ruim 700 medewerkers in vaste dienst verzorgt onze opdrachtgever distributienetwerken voor gas, water, elektriciteit en warmte, vanaf centrale tot achter de voordeur. Dit bedrijf is actief in binnen- en buitenland en staat bekend om haar goede reputatie en kwaliteit. Daarnaast zijn zij flexibel en loyaal, en er heerst een directe en informele bedrijfscultuur. Je krijgt hier de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen

Wat wij bieden

‘’Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 120 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een vaste functie voor 40 uur per week.

Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar marjolein.grimme@adjust.nl of bel voor meer info 06- 305 177 50.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim