Interim vacatures

Senior inkoopadviseur Infra / GWW – Zuid-Holland

Heb jij ervaring als Senior Inkoopadviseur en zet jij landelijk en binnen regionale projecten jouw inkoopkennis in, en geef jij via heldere strategieën sturing aan de inkoop en contracten van werken en diensten voor de aanleg en het onderhoud van grootse infraprojecten? Lees dan snel verder over deze uitdagende interim opdracht!

Adjust zoekt een Senior Inkoopadviseur Infra/GWW!

  • Icon32
  • IconZuid-Holland
  • IconInterim
  • IconSenior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Over de functie:

  • Je stelt inkoopstrategieën op en/of werkt deze uit naar project specifieke inkoopplannen rekening houdend met de geldende wet- en regelgeving. Je verbindt hierin stakeholders en marktpartijen met regelgeving en kaders. Het mede realiseren van maatschappelijke doelstellingen zoals circulaire economie en innovatief inkopen maakt jouw werk extra uitdagend;
  • Mogelijke risico’s heb je scherp in beeld en je adviseert betrokkenen hierover voordat het contract wordt afgesloten. Daarnaast geef je tijdens de uitvoering van contracten bij je collega’s aan hoe zij het beste met wijzigingsvoorstellen of claims kunnen omgaan. Jij neemt alle belangen in acht en geeft een eerlijk advies. De belangen van Rijkswaterstaat en onze Nederlandse infrastructuur als geheel zijn in al jouw werkzaamheden steeds je leidraad;
  • Je werkt nauw samen met je collega’s en fungeert als vraagbaak voor contract(beheersings)zaken. Hierbij pas je gevraagd en ongevraagd jouw specifieke kennis van aanbesteden, contracteren en systeemgerichte contractbeheersing toe. Contractopstellingen overleg je met je projectteamleden en met deskundigen uit verschillende disciplines. Je zorgt voor duidelijke informatievoorziening over het inkoop-, contractmanagement- en contracteringsproces;
  • Als senior inkoper begeleid je de medior en junior inkopers in jouw team en sta je, zowel binnen het team alsook richting afdelingshoofd, voor de geleverde (inkoop)kwaliteit.

Meest essentiële competenties:

  • Je bent analytisch sterk en beschikt over overtuigingskracht;
  • Je kunt goed netwerken en je werkt graag samen in een team;
  • Je staat open voor ontwikkelingen en je hebt empathisch vermogen;
  • Je begrijpt snel wat er binnen een organisatie speelt en kunt daar op inspelen.


Organisatieonderdeel RWS Programma’s, Projecten en Onderhoud

Onze opdrachtgever is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Zij beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werkt onze opdrachtgever aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is Rijkswaterstaat.

Programma’s, Projecten en Onderhoud

Programma’s, Projecten en Onderhoud (PPO) is een van de zeven landelijke organisatieonderdelen van onze opdrachtgever. PPO werkt aan het onderhoud van rijkswegen, vaarwegen, bruggen, waterkeringen en sluizen en de bedieningsinstallaties in heel Nederland. Dit doen zij met uitdrukkelijke aandacht voor duurzaamheid, een veilige en gezonde leefomgeving en innovatie. Zo dragen zij actief bij aan de waterveiligheid van Nederland, doen zij proeven met smart mobility, intelligente transportsystemen en het hergebruiken van grondstoffen uit ons areaal. Samen met marktpartijen werkt onze opdrachtgever ook innovatieve ideeën uit en passen die toe in onze projecten.

Bij PPO werken onder andere inhoudelijke adviseurs en managers op het gebied van techniek, inkoop, contracten, projectbeheersing en projecten. PPO’ers delen hun kennis onderling en werken elke dag aan de verbetering van hun werkwijzen. PPO werkt actief samen met de andere onderdelen van onze opdrachtgever en de diverse externe partners, zoals gemeenten, provincies, waterschappen en marktpartijen.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing. Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een interim functie voor 32 uur per week voor 12 maanden (met de optie tot verlening).

Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar recruitment@adjust.nl of bel voor meer info 06-46072366 of 020 308 0146.

daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Adjust in 90 seconden
Video

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Author
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

  • Reageren op een opdracht

    Reageren op een opdracht

    Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

  • Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

  • Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

  • Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast