Vaste vacatures

Senior inkoop consultant – Nederland

Ben jij klaar voor een dynamische uitdaging waarin jouw expertise als Senior Logistiek Inkoop Consultant het verschil maakt? Stap aan boord bij ons team en speel een sleutelrol in het herschrijven van de toekomst van inkoopprocessen bij vooraanstaande opdrachtgevers.

Als Senior Consultant ben je niet alleen een ervaren strateeg en onderhandelaar, maar ook een visionair die anderen inspireert om tot nieuwe hoogten te stijgen. Word de drijvende kracht achter complexe logistieke inkoopprojecten, analyseer bestaande processen en onderhandel met lef en finesse met leveranciers. Bij ons draait het niet alleen om inkoop, maar staan wij voor samenwerking met de klant op basis van diepgaande kennis, ervaring, innovatieve oplossingen en inzit van technologie.

  • Icon32-40 uur
  • IconNederland
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

Wij zijn op zoek naar een ervaren en resultaatgerichte Senior Logistiek Inkoop Consultant om ons team te versterken. Als Senior Consultant ben je verantwoordelijk voor het adviseren van klanten op het gebied van logistieke inkoop, het leiden van projecten en het bieden van strategische oplossingen om de efficiëntie van hun inkoopprocessen te verbeteren. Jouw rol omvat onder andere:

  • Leiden van logistieke inkoopprojecten en fungeren als belangrijke adviseur voor opdrachtgevers;
  • Analyseren van bestaande inkoopprocessen en het identificeren van mogelijkheden voor optimalisatie;
  • Onderhandelen met leveranciers namens de klant en het beheren van complexe contracten;
  • Ontwikkelen van inkoopstrategieën en implementeren van best practices;
  • Begeleiden en coachen van junior consultants binnen het team.

Wat neem je mee?

Als Senior Logistiek Inkoop consultant speel je een sleutelrol in het vormgeven van de toekomst van onze opdrachtgevers. Jij bent niet alleen een meester in onderhandelen en strategisch denken, maar ook een mentor die anderen inspireert om te excelleren. Je diepgaande kennis van inkoopprocessen, gecombineerd met je analytische scherpte en resultaatgerichte mentaliteit, maken jou de ideale kandidaat om inkoopactiviteiten bij onze verschillende opdrachtgevers te leiden.

Verder beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek, supply chain management, of vergelijkbaar;
  • Aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) als logistiek Inkoper, bij voorkeur in een adviesrol;
  • Diepgaande kennis van logistieke inkoopprocessen, onderhandelingsvaardigheden en contractmanagement;
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden;
  • Leiderschapsvaardigheden en de capaciteit om een team te inspireren en te leiden.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en vermogen om effectief samen te werken met diverse stakeholders op verschillende niveaus.

Adjust als jouw werkgever

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Technisch Inkoop Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Of je nu bij de klant werkt of thuis: jij bent onderdeel van ons team met als stamplaats Amstelveen. We overleggen samen, wisselen ervaringen uit en ondernemen bedrijfsuitjes. Van sportieve activiteiten in de Ardennen inclusief overnachting tot oudjaars diner in Kasteel de Hoge Vuursche.

Vier business units

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit vier business units, Publiek, Zorg & Sociaal Domein, Privaat, Bouw&Infra en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

Opleidingen en cursussen

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling daarom vind je binnen de teams alle niveaus en specialisme binnen inkoop. Op deze manier leer jij van jouw collega’s en draag jij op jouw beurt bij aan de ontwikkeling van jouw collega’s.

Jouw ontwikkeling als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, CATS-CM en projectmanagementmodules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren we verschillende kennissessies waarbij je bijvoorbeeld kunt denken aan thema’s zoals: onderhandelen, contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

Over Adjust

Adjust is met ruim 160 gelijk gestemde collega’s expert op het gebied van inkoop, contractmanagement, aanbestedingen en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een goed salaris afhankelijk van je ervaring;
  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze company match tool via de knop hieronder.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Contractmanager (Sociaal Domein) – Randstad

Verbind jij inkoopkennis met materiekennis voor uitvoerbare contracten? Vind jij dat inkoop niet alleen technisch van aard is maar, dat…

  • Icon32-40 uur
  • IconRandstad
  • IconVast

Senior Contractmanager (Bouw & Infra) – Amstelveen

Sta jij graag aan het roer van baanbrekende projecten binnen de infrastructuur? Onze gespecialiseerde Bouw & Infra business unit is…

  • Icon32-40 uur
  • IconAmstelveen
  • IconVast