Vaste vacatures

Senior Inkoop Consultant – Landelijk

Persoonsgegevens


PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Terug naar vacature details

  • Icon32-40 uur
  • IconNederland
  • IconVast
  • IconSenior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Als Senior Inkoop Consultant zul je meer afwisseling in je werk ervaren, dit omdat elk project en klant omgeving weer andere competenties en vakkennis van je vraagt. Met jouw strategische inzicht en (juridische) inkoopkennis weet jij de belangen van onze klanten en hen stakeholders te behartigen. Je adviseert hen op alle inkoopaspecten en voert ook complexe inkoop- en aanbestedingstrajecten uit. Hiernaast help je hen de bestaande inkoopfunctie verder te ontwikkelen door het opstellen van een efficiënte inkoopstrategie en -plan en begeleid vervolgens de implementatie hiervan. Tijdens deze projecten kan je ten alle tijden een beroep doen op onze interne juridische specialisten.

Je neemt de regie over complexe inkoopprojecten en neemt daarbij de rol op je van projectleider. Bij onze opdrachtgevers kan er ook een beroep op je worden gedaan om je in te zetten als (tijdelijke) teamleider van het interne inkoopteam. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de aansturing en actieve kennisdeling. Verder bestaan je taken o.a. uit:

  • Adviseren van onze klanten over hun inkoopprocessen, -strategieën en het beleid;
  • Je begeleid en voert complexe Europese aanbestedingstrajecten uit, hierbij adviseer je de opdrachtgever welke aanbestedingsprocedure het beste past bij het type inkooptraject;
  • Je deelt actief je kennis met jouw medior en junior collega’s en draagt bij aan hun ontwikkeling, bijvoorbeeld door het geven van diverse kennissessies.

Wat neem je mee?

Als Senior Inkoop Consultant is het belangrijk dat je aantoonbare ervaring hebt met de complexiteit van strategische inkoopprojecten en de belangen van de betrokken stakeholders. Je beschikt over de hiervoor benodigde competenties, die van toepassing zijn binnen bestuurlijke en politiek sensitieve organisaties. Je kent de gangbare inkoopprocessen en ben je op de hoogte van actuele wet- en regelgeving.

Verder beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in de richting van Facility Management, Bedrijfskunde, Commerciële Economie of vergelijkbaar;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan binnen het vakgebied inkoop en/of contractmanagement;
  • Je maakt nieuwe omgevingen je snel eigen, fungeert als vraagbaak en weet alle betrokkenen, tot aan bestuur en directie, van de juiste inkoop- en/of contractmanagement adviezen te voorzien;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Adjust als jouw werkgever

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Inkoop Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Onze Business Units

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit vier business units, Publiek, Zorg & Sociaal Domein, Privaat, Bouw&Infra en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

Opleidingen en cursussen

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling, wat verder bijdraagt aan jouw ontwikkeling want het team bestaat uit alle niveaus en verschillende specialisme binnen inkoop en jij op je beurt aan de ontwikkeling van jouw collega’s. Ontwikkeling van jou als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, aanbestedingsleergang, CATS-CM en projectmanagementmodules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren wij verschillende kennissessies betreft bijvoorbeeld thema’s zoals: jurisprudentie (aanbestedingsrecht), contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen, aanbestedingsprocedures en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

Over Adjust

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een salaris tussen €4.300 tot €6.500 o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring;
  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze CompanyMatch tool.

Neem je kennis en ervaring mee? Zie je een match maar wil je je takenpakket net wat anders inrichten? Solliciteer, dan gaan we het gesprek aan.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim

Ambitieuze Inkoopadviseur (Privaat) – Nederland

Ken jij de gebaande paden én sla je graag nieuwe in? Zie jij complexe inkoopvraagstukken als mooie uitdaging? Dan ga…

  • Icon32-40 uur
  • IconVast