Vaste vacatures

Senior Contractmanager (Bouw & Infra) – Amstelveen

Sta jij graag aan het roer van baanbrekende projecten binnen de infrastructuur? Onze gespecialiseerde Bouw & Infra business unit is aan het groeien, en dat biedt kansen. We zijn op zoek naar een gedreven (Senior) Contractmanager om ons team te versterken en de drijvende kracht te worden in het beheer, onderhoud en de realisatie van cruciale infrastructuur, woning of utiliteitsbouwprojecten. Beschik jij over kennis van relevante wet- en regelgeving, kan jij feilloos samenwerken met technische disciplines en ben jij de bemiddelaar die in zijn doen en laten ondersteunend, objectief en ontvankelijk is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • Icon32-40 uur
  • IconAmstelveen
  • IconVast
  • IconSenior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Als (Senior) Contractmanager binnen Bouw & Infra ben je verantwoordelijk voor het managen, inrichten, nakomen en optimaal benutten van de contractuele afspraken met leveranciers en aannemers. Je zorgt ervoor dat alle contracten voldoen aan de geldende wet- en regelgeving en dat de belangen van de organisatie gewaarborgd worden. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen, leveranciers en andere stakeholders om de doelstellingen van de projecten te realiseren en de contractuele afspraken na te komen. Je voornaamste taak is te zorgen dat de toegevoegde waarde van contracten wordt benut en risico’s geminimaliseerd. Waar nodig stuur je bij.

Verder ben je bekend met Europese aanbestedingswetgeving, adviseer je de business gevraagd en ongevraagd en ben je in staat snel duidelijk beeld te vormen van alle stakeholders en hun belangen. Jouw werkzaamheden omvatten onder meer:

  • Opstellen, beoordelen en managen van contracten;

  • Identificeren van risico’s en mogelijke problemen binnen contracten;

  • Proactief maatregelen treffen om risico’s te minimaliseren;

  • Sturen op adequate verslaglegging en archivering;

  • Monitoren van de prestaties van externe partijen en ervoor zorgen dat ze voldoen aan de afgesproken KPI’s en SLA’s;

  • Het beoordelen en afhandelen van verzoeken tot contractwijzigingen en het bewaken van de impact ervan op lopende projecten;

  • Samenwerken met de juridische afdeling om ervoor te zorgen dat alle contracten voldoen aan de geldende wetten en regelgeving.

 

 

Wie ben jij?

 

Of het project nu gaat om regulier onderhoud van wegen of om innovatieve proeven, jij weet de juiste schakels te vinden en direct de behoeften in kaart te brengen. Je zorgt voor een perfecte samenwerking tussen aannemers en onderaannemers en bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de service.

Als (Senior) Contractmanager Bouw & Infra  heb je ervaring met het managen van contracten en stakeholders. Je bent sterk in het scheiden van hoofd- en bijzaken. Je volgt de huidige trends en ontwikkelingen op de voet en kunt deze plaatsen in de context waarin je werkt.

  • Je hebt een afgeronde hbo of wo opleiding, bij voorkeur richting Civiele Techniek of Technische Bedrijfskunde;

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je bent communicatief vaardig en schakelt graag met alle lagen in een organisatie;

  • Je hebt een ondernemende drive en jouw analytische vermogen stelt je in staat om situaties snel te doorgronden;

  • Ervaring met UAV(GC) en Systeemgerichte Contractbeheersing (SCB) is een sterke pré;  

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

 

Adjust als jouw werkgever

 

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Contractmanager uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

 

Onze Business Units

 

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit zes business units, Publiek & Zorg (onderdeel hiervan is Inteon), Sociaal Domein, Privaat, Bouw & Infra, Inkada en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

 

Opleidingen en cursussen

 

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling, wat verder bijdraagt aan jouw ontwikkeling want het team bestaat uit alle niveaus en verschillende specialisme binnen inkoop en jij op je beurt aan de ontwikkeling van jouw collega’s. Ontwikkeling van jou als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, aanbestedingsleergang, CATS-CM en projectmanagementmodules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren wij verschillende kennissessies betreft bijvoorbeeld thema’s zoals: jurisprudentie (aanbestedingsrecht), contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen, aanbestedingsprocedures en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

 

Over Adjust

 

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

 

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

 

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een salaris tussen €3.000 tot €6.500 o.b.v. 40 uur afhankelijk van kennis en ervaring;

  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;

  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;

  • Een goede pensioenregeling;

  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;

  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

 

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze CompanyMatch tool.

Neem je kennis en ervaring mee? Zie je een match maar wil je je takenpakket net wat anders inrichten? Solliciteer, dan gaan we het gesprek aan.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Contractmanager (Sociaal Domein) – Randstad

Verbind jij inkoopkennis met materiekennis voor uitvoerbare contracten? Vind jij dat inkoop niet alleen technisch van aard is maar, dat…

  • Icon32-40 uur
  • IconRandstad
  • IconVast

(Inkoop)consultant Sociaal Domein – Landelijk

Heb je al een aantal jaar kennis opgedaan binnen het inkoop- en/of contractmanagement vakgebied? En wil je met jouw kennis…

  • Icon32-40 uur
  • IconNederland
  • IconVast