Interim vacatures

Senior Adviseur Contractmanagement – Groningen

Ben jij een Senior Adviseur Contractmanagement die graag op dit super gave project wil werken? Reageer dan nu op deze vacature!


Adjust zoekt een Senior Adviseur Contractmanagement!

  • Icon36 uur
  • IconGroningen
  • IconInterim
  • IconSenior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Als adviseur contractmanagement ben jij verantwoordelijk voor het leveren van een inhoudelijke, brede bijdragen aan contractvoorbereiding, -aanbesteding en –uitvoering. Zowel binnen als buiten Rijkswaterstaat zorg jij voor afstemming en verbinding op het vlak van inkoop en contracten.

Op het project Aanpak Ring Zuid Groningen (hierna ARZ) kom je terecht in een projectorganisatie die werkt vanuit een bestuurlijke alliantie. Dit is een boeiende samenwerking tussen RWS, provincie Groningen en gemeente Groningen. Rijkswaterstaat is namens de bestuurlijke alliantie de aanbestedende dienst.

Het project bevindt zich volop in de realisatiefase en is gegund aan Combinatie Herepoort (D&C-Overeenkomst). Het project bestaat uit het ombouwen van de Zuidelijke Ringweg van Groningen [A7/A28] met in de projectscope onder andere de verkeerspleinen Europaplein en Julianaplein. Daarnaast maakt de aanleg van een 1.1 km lange verdiepte ligging onderdeel uit van de scope.

Bijzonder aan dit project is de binnenstedelijke ligging van de weg en de grote mate van omgevingsbewustzijn die dit vraagt.

De senior adviseur contactmanagement ondersteunt de contractmanager in de contractbeheersing van het D&C contract en is zijn of haar rechterhand (vraagbaak en contractkenner). De senior adviseur contactmanagement bewaakt de contractmanagement processen in het contractbeheersplan voor een bepaald deel van het werk. Vanuit die werkzaamheden ondersteunt de senior adviseur contractmanagement in alle contract- juridische zaken, bij het opstellen van de contractwijzigingen, de afwikkeling van verzoeken tot kostenvergoeding en bij de toetsing van de prestatieverklaring voor rechtmatige betaling. Hiervoor stem je af met collega’s binnen en buiten het contract team en ook met de opdrachtnemer.

De belangrijkste taken van de senior adviseur contactmanagement zijn:

  • Adviseren over issues in ontwerp en uitvoering vanuit contract-technisch oogpunt aan collega’s in het brede projectteam.
  • Adviseren op het gebied van contract (juridische) zaken.
  • Adviseren van de contractmanager.
  • Inhoudelijk begeleiden en voorbereiden prestatieverklaringen.
  • Inhoudelijk begeleiden en voorbereiding beoordeling verzoeken tot wijziging en verzoeken tot kostenvergoeding.
  • Organiseren en voorbereiden en rapporteren beoordeling documenten Annex III en IV.
  • Kwaliteitsborging processen uit contractbeheersplan.
  • Het bijwonen van diverse interne overleggen en overleggen met de opdrachtnemer.
  • Ondersteunen van de contractbeheersing en toetsing.
  • Behandelen en beoordelen van issues en VTW’s en/ of de coördinatie van het VTW- en groene kamerproces

Je neemt mee:

  1. een afgeronde HBO-opleiding in de richting van civiele techniek, bedrijfs- of bestuurskunde.
  2. minimaal 5 jaar werkervaring als contractmanager of senior-adviseur contractmanagement op infrastructuur projecten in de uitvoeringsfase met een investeringssom van minimaal € 75 miljoen.
  3. minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de praktijk met het uitvoeren van risico gestuurde contractbeheersing op D&C contracten onder UAV-gc.
  4. VCA-certificaat ‘Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden VCU’ (VOL-VCA).
  5. ervaring in de richting van toets-coördinatie of coördinatie van contractwijzingen.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een interim functie voor 36 uur per week voor aankomende jaar.


Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar eveline.bos@adjust.nl of bel voor meer info 06-46072366.

daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Adjust in 90 seconden
Video

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Author
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

  • Reageren op een opdracht

    Reageren op een opdracht

    Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

  • Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

  • Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

  • Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast