Vaste vacatures

Senior Aanbesteding Consultant – Landelijk

Ben je toe aan een volgende stap die meer afwisseling biedt en gericht is op het delen van jouw kennis en ervaring? Streef je er voortdurend naar om je expertise in de wereld van aanbestedingsrecht en -trajecten op strategisch niveau in te zetten? Heb je een scherp oog voor kansen en verbeteringen? Bij Adjust bieden wij jou de kans om met jouw strategisch inzicht aan de slag te gaan bij een innovatieve werkgever met een sterke focus op vakkennis.

  • Icon32-40 uur
  • IconNederland
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Als Senior Inkoop Consultant met specialisatie in het begeleiden en uitvoeren van complexe EU-aanbestedingstrajecten speel jij een cruciale rol in het adviseren van onze opdrachtgevers bij het realiseren van hun inkoopdoelstellingen. Je hebt een voorbeeldfunctie, zowel op het gebied van recht- en doelmatigheid van de projecten als op de inzet van jouw competenties zoals organisatorische, politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Met jouw strategische inzicht en juridische kennis begeleid je de klant bij het opstellen van inkoopstrategieën en ben je altijd op de hoogte van actuele wet- en regelgeving.

Je werkt in multidisciplinaire teams aan diverse inkoopprojecten die variëren in grootte en complexiteit. Hierbij kun je denken aan complexe Europese Aanbestedingstrajecten, maar ook aan strategische projecten zoals de implementatie van tenderplatformen, ontwikkelen van het inkoopbeleid en kennisdeling en ontwikkeling van inkoopteams. Jouw werkzaamheden omvatten onder meer:

  • Het geven van inkoopadvies op verschillende niveaus met name op strategisch niveau;
  • Het uitvoeren van markt- en spend analyses;
  • Als projectleider optreden tijdens de begeleiding en uitvoering van complexe Europese Aanbestedingen en andere aanbestedingsprocedures;
  • Het verzorgen van presentaties, trainingen en coaching op het gebied van inkoop en het bijdragen aan de professionalisering van de inkoopfunctie en het inkoopteam.

Wat neem je mee?

Als Senior Inkoop Consultant (Europees) Aanbesteden heb je ervaring met het begeleiden van complexe Europese Aanbestedingstrajecten waarin je de doel- en rechtmatigheid waarborgt binnen de kaders van de aanbestedingswet. Je hebt kennis van relevante ontwikkeling op het eigen vakgebied en je hebt ervaring met adviseren van het management over het inkoopbeleid en (Europese) aanbestedingen.

Verder beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur richting Aanbestedingsleergang, Facility Management, Bedrijfskunde, Commerciële Economie of vergelijkbaar;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een soort gelijke functie;
  • Goede kennis van en ervaring met Europese Aanbestedingsprocedures en -wetgeving;
  • Je kunt goed communiceren en adviseren op verschillende niveaus;
  • Je bent klant- en resultaatgericht met oog voor kwaliteit en detail;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Adjust als jouw werkgever

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Inkoop Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Vier business units

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit vier business units, Publiek, Zorg & Sociaal Domein, Privaat, Bouw&Infra en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

Opleidingen en cursussen

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling, wat verder bijdraagt aan jouw ontwikkeling want het team bestaat uit alle niveaus en verschillende specialisme binnen inkoop en jij op je beurt aan de ontwikkeling van jouw collega’s. Ontwikkeling van jou als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, aanbestedingsleergang, CATS-CM en projectmanagementmodules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren wij verschillende kennissessies betreft bijvoorbeeld thema’s zoals: jurisprudentie (aanbestedingsrecht), contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen, aanbestedingsprocedures en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

Over Adjust

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een salaris tussen €4.300 tot €6.500 o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring;
  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze company match tool via de knop hieronder.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim