Vaste vacatures

Recruitment Consultant – Amstelveen

Adjust zoekt een nieuwe collega ter uitbreiding van ons recruitment en HR team te Amstelveen! Ben jij commercieel ingesteld en help je mensen graag tijdens hun zoektocht naar een nieuwe uitdaging? Dan is dit de functie voor jou!

  • Icon32-40 uur
  • IconAmstelveen
  • IconVast
  • Iconmedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Als Recruitment Consultant ben je actief op verschillende vlakken. Je hebt jouw focus op zowel het werven van hoog opgeleide inkoop en- contractmanagement professionals die bij Adjust aan de slag willen (corporate recruitment) als zelfstandige professionals. Hierdoor is je takenpakket afwisselend en elke dag weer anders!

Je benadert en spreekt actief geschikte kandidaten, houdt hierbij rekening met de doelgroep en weet hen te binden aan Adjust als werkgever. Je onderhoudt het contact en zorgt voor perfect relatiemanagement. Help jij mensen graag tijdens hun zoektocht naar een nieuwe inkoop- of contractmanagementbaan of interim opdracht, ben je commercieel ingesteld en werk je graag binnen een klein en betrokken team? Dan ben je bij Adjust aan het juiste adres!

Verder denk je actief mee over het verbeteren van ons employer brand en brengt verbeteringen aan op onze werkenbijsite en komt met innovatieve manieren om onze doelgroep te bereiken. Je wordt hierin bijgestaan en begeleid door Eveline Bos (Senior recruiter & matching coördinator) en Noortje Bruggeman (Manager HR) die al jarenlang in het recruitment- en inkoopvak actief zijn. Bij Adjust sta je er nooit alleen voor! Onze collega’s binnen accountmanagement en sales staan je waar nodig natuurlijk ook bij.

Adjust werkt voor haar opdrachtgevers binnen zowel de private als publieke sector. Jouw focus voornamelijk op publieke sector, dit doe je onder de coördinatie van de Resource Manager. Binnen onze organisatie en team is er volop ruimte voor jouw ambitie en ontwikkeling, samen gaan we ontdekken welke stappen jij bij Adjust wil maken terwijl we groeien als team en organisatie.

Hoe zien jouw taken er precies uit:

  • Je zoekt en vindt inkoopconsultants & contractmanagers via diverse kanalen;
  • Je benadert, screent en interviewt kandidaten voor onze interne vacatures en zelfstandige inkoopprofessionals voor interim opdrachten;
  • Je schrijft & publiceert vacatureteksten, optimaliseert CV’s en beantwoordt vragen die hierop binnenkomen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve recruitment- en salesprocessen en houdt het CRM-systeem (Carerix) up-to-date;
  • Het bezoeken van de verschillende opdrachtgevers voor een optimale briefing samen met de accountmanager of Resource Manager;
  • Volop ruimte om je ideeën te implementeren betreft de ontwikkeling van onze recruitment operatie, recruitmentmarketing strategie en employer brand.

Jij neemt mee:

  • Een afgeronde HBO of MBO 4 opleiding (liefst in commerciële richting);
  • Bij voorkeur al enige (relevante) werkervaring. Heb jij dit nog niet maar spreekt de functie je wel aan? Ook dan nodigen wij je uit om te reageren;
  • Een commerciële instelling & interesse in zowel recruitment als sales;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als de Engelse taal.

Adjust als organisatie:

Adjust is het snelst groeiende en leukste inkoopconsultancybureau en expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Met hart en ziel werken wij met ruim 40 collega’s mee aan de doelen van onze opdrachtgevers en zetten ons dagelijks in om de wereld van inkoop te verbeteren en te verduurzamen. Voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Onze cultuur kenmerkt zich door betrokkenheid, samenwerking en persoonlijke ontwikkeling.

Wat wij bieden

We zoeken iemand voor 40 uur per week. Maar hé: Adjust we do, Adjust we are. Als jij minder uren wilt werken, dan kan dat natuurlijk. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid waardoor je jouw werk op jouw manier kan invullen. Wij begeleiden je uitgebreid tijdens het inwerktraject zodat jij je snel kan ontwikkelen.

Verder kun je van ons het volgende verwachten:

  • Een passend salaris afgestemd op jouw kennis en (relevante)ervaring;
  • Een vast dienstverband;
  • Werken in een prachtig kantoor in het oude dorp van Amstelveen en (deels) flexibel werken vanaf huis;
  • Reiskostenvergoeding of lease (elektrische) fiets, vergoeding voor internet thuis, laptop en telefoon;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Persoonlijke ontwikkeling, door interne & externe trainingen/opleidingen;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief;
  • Leuke activiteiten zoals team-uitjes en kennissessies.



Solliciteren?

Enthousiast? Stuur je CV naar: recruitment@adjust.nl Of heb je vragen? Bel of app gerust naar: Eveline Bos, Resource Manager (06-46072366).


daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast