Interim vacatures

Projectmanager Aanbesteding Financieel systeem – Amersfoort

Ben jij een ervaren Projectmanager met ervaring in aanbestedingstrajecten voor informatiesystemen en kennis van financiële systemen? Reageer dan nu!


Adjust zoekt een Projectmanager Aanbesteding Financieel Systeem!

  • Icon24 uur
  • IconAmersfoort
  • IconInterim
  • IconMedior/Senior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

Author
Jobs

Over de functie

Wat ga je doen?

Jij begeleidt het proces van Europese aanbesteding om te komen tot een nieuw contract voor het afnemen van een financieel informatiesysteem. Dit proces bevat het opstellen van een programma van Eisen tot en met de definitieve gunning van het nieuwe systeem. Je werkt samen met de informatiemanager, architect en de afdeling te kijken naar afhankelijkheden en relatie met andere processen en informatiesystemen, eisen vanuit de Enterprise Architectuur en wensen vanuit de organisatie. Na opstellen van het PVE begeleid je samen met de contractmanager en de afdeling inkoop de aanbesteding en gunning en een mogelijke exit van het huidige contract. Je werkt daarin samen met een op te richten team met o.a. ICT-specialisten, informatiemanagers, architecten, Team Inkoop en de beheersorganisatie. Het meenemen van de beheerorganisatie is een belangrijke succesfactor in het project. Dit geld zowel bij het opstellen van het PVE, als ook in de voorbereidingen op de (overdracht naar) implementatie van de uiteindelijke gekozen oplossing.

We zoeken een kandidaat die een stevige expertise en ervaring heeft met projectmanagement en aanbestedingstrajecten bij gemeenten en in het bijzonder met financiële informatiesystemen. Iemand die flexibel is in het meedenken met de specifieke eisen en wensen, maar koersvast is om te zorgen dat de juiste keuzes gemaakt worden het de planning gehaald wordt. Kennis van gemeentelijke (financiële) processen zijn noodzakelijk om voldoende tempo te kunnen maken in de stappen die gezet worden.

Je neemt mee:

  • Afgeronde HBO/WO opleiding.
  • Ruime ervaring met het begeleiden van aanbestedingstrajecten voor informatiesystemen bij de overheid.
  • Een financiële achtergrond en/of aantoonbare kennis van financiële informatiesystemen.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een interim functie voor 24 uur per week tot het einde van dit jaar (met de optie tot verlening).


Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar eveline.bos@adjust.nl of bel voor meer info 06-46072366.

daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Adjust in 90 seconden
Video

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Author
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

  • Reageren op een opdracht

    Reageren op een opdracht

    Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

  • Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

  • Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

  • Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Eveline.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast