Vaste vacatures

Motivator – Nederland

Het Motive Procurement Management Program heeft één doel: jou alle kennis en vaardigheden laten ontwikkelen zodat je in staat bent om het maximale uit jezelf te halen en je ambities als inkoopconsultant of inkoopmanager te realiseren.

Het Motive Procurement Management Program is uniek én is beschikbaar in heel Nederland.

  • Icon40 uur
  • IconNederland
  • IconVast
  • IconTrainee
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

Author
Jobs

Over de functie

Het Motive Procurement Management Program duurt 24 maanden. In die 2 jaar ga je drie verschillende opdrachten uitvoeren, waarvan minimaal één publiek en minimaal één privaat.

We zorgen voor intensieve coaching per opdracht, zowel vakinhoudelijk als op persoonlijke ontwikkeling. Zo ga je als inkoper aan de slag met behulp van coaches die je begeleiden. Deze intensieve coaching zorgt ervoor dat je de verantwoordelijkheid kan dragen om uitdagende inkoop trajecten uit te voeren bij jouw opdrachtgever. Je bent als Motivator een volwaardig inkoper en zo word je dan ook behandeld. Je handelt zelf en hierin word je ondersteund.

De opdrachtgevers komen uit verschillende branches. Elke branche kent namelijk haar eigen manier van inkopen. Gezamenlijk kijken we welke opdrachtgever en opdracht het beste aansluit op jouw ontwikkeling, zodat jij je ambities kunt realiseren.

Het Motive Procurement Management Program duurt 24 maanden. Na het programma verlaat je business unit Motive en zet je je carrière bij een andere business unit van Adjust voort, zonder dat je nog verplichtingen hebt.

Wat wij bieden

Je start in het Motive Procurement Management Program met een jaar contract en een start salaris van € 2300,- bruto per maand.
Verder kun je het volgende verwachten:

  • Opleidingen, waaronder Nevi 1 en een drietal modules van Nevi 2 (indien je al in bezit bent van Nevi 1, bieden wij Nevi 2 volledig) en IPMA D;
  • Deelname aan de Adjust Academy;
  • 8 uur per week inhoudelijke coaching on the job;
  • 1 x per 2 weken, 2 uur coaching op persoonlijke effectiviteit;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een pensioenregeling en vakantiegeld;
  • Laptop en telefoon;
  • Een leaseauto, die ook privé gereden mag worden;
  • Een hechte groep Motivators die ervaringen en enthousiasme graag met je delen.

Solliciteren?

Meer weten of direct solliciteren?
Neem contact op met Noortje Bruggeman via 06-58 77 28 95 of recruitment@adjust.nl.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast