Vaste vacatures

Medior Inkoop Consultant – Landelijk

Heb je inmiddels al enige kennis opgedaan binnen het inkoop- en/of contractmanagement vakgebied? Wil je jouw kennis en ervaring op het gebied van inkoop inzetten om publieke organisaties te helpen bij het realiseren van hun maatschappelijke doelen? Bij Adjust krijg je de mogelijkheid om jezelf te specialiseren of te generaliseren op het gebied van inkoop en/of contractmanagement, terwijl je tegelijkertijd werkt aan je persoonlijke en vakinhoudelijke groei.

  • Icon32-40 uur
  • IconNederland
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Bianca.

Author
Jobs

Over de functie

Als Medior Inkoop Consultant werk je aan uitdagende projecten voor verschillende opdrachtgevers en voer je zelfstandig of in teamverband diverse inkoopprojecten uit. Je krijgt de kans om bij onze opdrachtgevers de bestaande processen en inkoopthema’s te ontwikkelen en optimaliseren. Dit omvat onder andere:

  • Het geven van inkoopadviezen op zowel operationeel als tactisch gebied;

  • Het verzamelen en analyseren van gedetailleerde inkoopinformatie zoals kosten leveranciersprestaties, kwaliteitsindicatoren en marktontwikkelingen;

  • Het ondersteunen, begeleiden en uitvoeren van aanbestedingstraject, van enkelvoudig, meervoudig tot Europese Aanbestedingen;

  • Jij adviseert de opdrachtgever op het gebied van de relevante wet- en regelgeving welke aanbestedingsprocedure het beste past bij het type inkooptraject, binnen de kaders van recht en -doelmatigheid.

Het leuke aan deze functie is dat je afwisselende verantwoordelijkheden hebt, zoals adviseren over inkoop- en contractmanagement beleid en procedures, het bijdragen aan de professionalisering en ontwikkeling van de inkoopfunctie en het actief delen van jouw kennis en ervaring binnen diverse omgevingen en teams, waarbij je junior inkoopcollega’s begeleid.

Wat neem je mee?

Als Medior Inkoop Consultant is het belangrijk dat je aantoonbare ervaring hebt met het uitvoeren van inkoopprojecten, je bent bekend met de gangbare inkoopprocessen en bijhorende wet- en regelgeving.

Verder beschik je over:

  • Een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in de richting van Facility Management, Bedrijfskunde, Commerciële Economie of vergelijkbaar;

  • Minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan binnen het vakgebied inkoop en/of contractmanagement;

  • Je kunt goed schakelen en communiceren met verschillende lagen en stakeholders binnen organisaties;

  • Verder beschik je over de ambitie of motivatie om je adviesvaardigheden verder te ontwikkelen;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Adjust als jouw werkgever

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Inkoop Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Onze Business Units

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit zes business units, Publiek & Zorg (onderdeel hiervan is Inteon), Sociaal Domein, Privaat, Bouw & Infra, Inkada en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

Opleidingen en cursussen

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling, wat verder bijdraagt aan jouw ontwikkeling want het team bestaat uit alle niveaus en verschillende specialisme binnen inkoop en jij op je beurt aan de ontwikkeling van jouw collega’s. Ontwikkeling van jou als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, aanbestedingsleergang, CATS-CM en projectmanagement modules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren wij verschillende kennissessies betreft bijvoorbeeld thema’s zoals: jurisprudentie (aanbestedingsrecht), contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen, aanbestedingsprocedures en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

Over Adjust

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

Wat wij bieden

 

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

 

  • Een salaris tussen €3.000 tot €4.300 o.b.v. 40 uur afhankelijk van ervaring;
  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

 

 

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze CompanyMatch tool.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Bianca.

andere vacatures bij Adjust

Contractmanager (Sociaal Domein) – Randstad

Verbind jij inkoopkennis met materiekennis voor uitvoerbare contracten? Vind jij dat inkoop niet alleen technisch van aard is maar, dat…

  • Icon32-40 uur
  • IconRandstad
  • IconVast

Senior Contractmanager (Bouw & Infra) – Amstelveen

Sta jij graag aan het roer van baanbrekende projecten binnen de infrastructuur? Onze gespecialiseerde Bouw & Infra business unit is…

  • Icon32-40 uur
  • IconAmstelveen
  • IconVast