icon-arrow-right

Logistiek inkoop consultant (geen inkoopervaring nodig) – Nederland

Persoonsgegevens


PDF, DOC, DOCX (max 8 MB)

Contactgegevens

Terug naar vacature details

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Jobs

Over de functie

In deze rol krijg je de mogelijkheid om te groeien en je vaardigheden te ontwikkelen in het inkoopvak. Als Logistiek Inkoper ben je verantwoordelijk voor het beheren van de voorraad, het onderhandelen met leveranciers en het optimaliseren van logistieke processen van onze opdrachtgevers. Dit is de perfecte kans om een veelzijdige en dynamische rol te vervullen en waardevolle ervaring op te doen in de wereld van inkoop. Jouw rol omvat onder andere:

  • Ondersteunen bij het beheer van de voorraad en zorgen voor tijdige leveringen;
  • Assisteren bij het onderhandelen met leveranciers over prijzen en voorwaarden;
  • Analyseren van logistieke processen en identificeren van optimalisatiekansen;
  • Samenwerken met interne teams om de efficiëntie van de supply chain te verbeteren.

Wat neem je mee?

Wij zoeken een ambitieuze collega met een proactieve houding en een sterke interesse in logistiek en inkoop. Je bent al enige tijd werkzaam bent binnen de supply chain bijvoorbeeld als warehouse manager, logistics manager, inkoop assistent of productieplanner en doorziet op die manier het belang van de logistiek en zijn uitdagingen. Je hebt nog geen specifieke inkoopervaring, maar je bent eager om te leren. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde Hbo-opleiding, bij voorkeur in logistiek, supply chain management, of een vergelijkbare richting;
  • Relevante aantoonbare ervaring met logistieke processen, bijvoorbeeld met het coördineren van supply chain activiteiten, ervaring met (een deel van) logistieke coördinatie, magazijnbeheer, ed.
  • Interesse in inkoop en de ambitie om inkoopvaardigheden te ontwikkelen;
  • Sterke analytische vaardigheden en de bereidheid om nieuwe taken op te pakken;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een teamgerichte mentaliteit.

Adjust als jouw werkgever

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van Technisch Inkoop Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Of je nu bij de klant werkt of thuis: jij bent onderdeel van ons team met als stamplaats Amstelveen. We overleggen samen, wisselen ervaringen uit en ondernemen bedrijfsuitjes. Van sportieve activiteiten in de Ardennen inclusief overnachting tot oudjaars diner in Kasteel de Hoge Vuursche.

Vier business units

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit vier business units, Publiek, Zorg & Sociaal Domein, Privaat, Bouw&Infra en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een ander marktdomein.

Opleidingen en cursussen

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling daarom vind je binnen de teams alle niveaus en specialisme binnen inkoop. Op deze manier leer jij van jouw collega’s en draag jij op jouw beurt bij aan de ontwikkeling van jouw collega’s.

Jouw ontwikkeling als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen. Denk o.a. aan: Nevi 1,2,3, CATS-CM en projectmanagementmodules. Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren we verschillende kennissessies waarbij je bijvoorbeeld kunt denken aan thema’s zoals: onderhandelen, contractvormen, soft-skills competenties, inkoopsystemen en nog veel meer. Lijkt het je leuk om zelf een sessie te organiseren? Je krijgt hiervoor alle ruimte.

Over Adjust

Adjust is met ruim 160 gelijk gestemde collega’s expert op het gebied van inkoop, contractmanagement, aanbestedingen en (beleids)advisering, voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Hierbij stellen wij de thema’s duurzaamheid, MVI en diversiteit & inclusie in onze opdrachten en adviezen centraal. Deze aspecten zijn nauw verworven en geïmplementeerd in onze interne bedrijfsvoering en strategie.

Onze belangrijkste doelen zijn gericht op het bijdragen aan een duurzame toekomst voor onze klanten en voor de maatschappij als geheel.

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een goed salaris afhankelijk van je ervaring;
  • Een elektrische auto (die je ook privé mag rijden), laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen.

[sector: Privaat]

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties? Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze company match tool via de knop hieronder.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Video

Advies met hart, ziel en geweten. Wij zijn Ajdust.

Groeien

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Quotee
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

Solliciteren

Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kennismaken met Adjust

Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

Kennismaken met je manager

Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

Gesprek over arbeidsvoowaarden

Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

Aan de slag!

Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Enthousiast geworden? Risus com modoviverra maecenas ac culsan lacus vel facilisis lorem ipsum peevem.

Solliciteer nu
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.