Vaste vacatures

Junior Buyer – Amsterdam

Ben jij een jonge professional die ervan geniet om tot de beste resultaten te komen door goed te analyseren en te onderhandelen? Werk je graag met leuke collega’s en ben je communicatief sterk? Dan is dit de vacature die jouw carrière naar een nieuw niveau zal tillen!

Adjust zoekt een Junior Buyer!

  • Icon40 uur
  • IconOldenzaal
  • Iconvast
  • IconJunior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

Over Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een marktleider als het aankomt op Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt. Ze zijn al op de markt aanwezig sinds 1862 dus aan ervaring geen tekort! Waar werd begonnen als transportbedrijf zijn ze doorgegroeid naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment oplossingen. Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar de VS en Azië waardoor zij haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Met meer dan 4500 teamleden over de hele wereld staat opdrachtgever garant voor kwaliteit. Dankzij de omzet van meer dan €600 miljoen per jaar is de flexibiliteit aanwezig om oplossingen van wereldklasse te creëren en de klanten daarmee te plezieren.


Functieomschrijving

Als Buyer (Jr.) ben jij werkzaam op de afdeling Procurement. Het team is verantwoordelijk voor het structureren van inkoopprocessen en contracteren van de juiste leveranciers om zo de groei van opdrachtgever te faciliteren. Taken die daarbij horen zijn o.a.: opzetten van de juiste strategie voor jouw categorie, tendertrajecten opstarten en afronden (incl. implementatie) en proactief leveranciersmanagement.

Procurement heeft grote ambities, om er een paar te noemen:

  • Realiseren van optimale waarde op het gebied van haar OPEX spend; na een gedegen analyse, samen met de contracteigenaren/afdelingsmanagers, de focus leggen op een TCO (Total Cost of Ownership) die zoveel mogelijk waarde toevoegt aan de gehele keten door slimmer in te kopen, tenders uit te voeren waar nodig en sterk te onderhandelen;
  • Procurement naar een hoger niveau tillen: je gaat verder dan het traditioneel onderhandelen, maar ziet door een proactieve aanpak mogelijkheden op het gebied van bv. Supplier Relationship Management, Supplier Risk Management, duidelijke Source-to-Pay processen etc.;
  • Dat jij jezelf positioneert als de business partner voor operationele en tactische inkoopactiviteiten, o.a. voor contracteigenaren en afdelingsmanagers. Kritisch, sterk qua persoonlijkheid en gericht op een naadloze samenwerking;
  • Coachen, begeleiden én leren van je collega’s om zo elke dag weer beter te worden;
  • Zorgen dat opdrachtgever het juiste beleid en de juiste processen volgt, zodat de door jouw afgesloten contracten volledige uitgeput worden;
  • Kwaliteit en TCO in bestaande contracten continu waarborgen. Met het Procurement team aflopende contracten opnieuw tenderen, onderhandelen en afsluiten, en bij complexe(re) tenders hier volledig de lead in pakken;
  • Inzicht verschaffen in de prestaties van Procurement en jouw categorie door gebruik te maken van vooraf bepaalde KPI’s en dashboards.


Functie-eisen

  • Je bent een young professional met klinkende resultaten in analyses, rapporten maar zeker ook in onderhandelingen met leveranciers om zo tot een optimale TCO te komen;
  • Je focust op resultaat, maar vergeet daarbij het plezier in je werk en met je team niet. Je wil samen met het team winnen, en gaat daarbij “the extra mile” om zo kosten, kwaliteit en duurzaamheid tot een optimale mix te vormen voor het beste resultaat in de totale waardeketen;
  • Je laat je graag en vaak zien op de locaties: daar gebeurt het immers!;
  • Je communiceert makkelijk en duidelijk, bent energiek en pakt zaken snel en professioneel op;
  • Je werkt makkelijk samen met Finance, om er zo ook voor te zorgen dat je resultaat ook zicht- en meetbaar wordt door de gehele organisatie;
  • Je hebt feeling met transport en/of logistiek;
  • Je hebt een relevante opleiding (op HBO/WO niveau);
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Arbeidsvoorwaarden

Opdrachtgever garandeert een fijne en afwisselende werkplek, een prima en passend salaris met uitstekende secundaire voorwaarden en ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.


Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar Marjolein.grimme@adjust.nl of bel voor meer info 06-30517750

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim