Ben jij een allround inkoper met een echte aanpakkers mentaliteit? Ben je toe aan een 2e of 3e stap in je carrière? Hou je van korte lijnen, snelle beslissingen, veel verantwoordelijkheid en iedere dag lol en afwisseling? In een bedrijf waar we nog gewoon zelf de nieuwe producten ontwikkelen en waar alle belangrijke zaken gewoon aan tafel worden besloten? Lees dan snel verder en solliciteer!
Adjust zoekt een Inkoper!
Over de functie
Wat doe je als Inkoper?
Als inkoper ben je verantwoordelijk voor een aantal inkoop pakketten, zowel product als niet-product gerelateerd. Je hebt frequent contact met de leveranciers, en zorgt ervoor dat het contract management en de administratieve afhandeling van het inkoopproces goed en zorgvuldig verlopen.
Je werkt nauw samen met de senior inkopers en ondersteunt/vervangt hen waar nodig.
Je vindt het leuk om het ene moment hands-on te helpen om een acuut supply probleem op te lossen en het andere moment een strategisch gesprek met een leverancier te voeren. Je houdt van uitdagingen en bent gedreven om de beste deal voor de opdrachtgever te realiseren in een constructieve relatie met de leverancier. Kortom, een afwisselende baan in een dynamische omgeving!
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkoopbudget en -proces van begin tot eind voor zowel product als niet-product gerelateerde inkoop pakketten;
- Je signaleert markttrends en kansen en bedreigingen en maakt markt analyses;
- Je stelt tenders op en voert benchmarks uit;
- Je selecteert, beoordeelt en onderhandelt met geschikte leveranciers en draagt zorg voor een juiste (administratieve en juridische) vastlegging van inkoopafspraken en –overeenkomsten;
- Je verzorgt management rapportages.
Dit zien wij graag terug in jou als Inkoper:
- Een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur op het gebied van commercie of logistiek/inkoop;
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
- Als persoon ben je cijfermatig ingesteld, commercieel, analytisch, flexibel, probleemoplossend en je hebt een “can do” mentaliteit;
- Je bent een sterke onderhandelaar;
- Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (woord en schrift). (Spaans en Duits is een pré);
- Je bent resultaat- en kwaliteit gericht ;
- Je hebt uitstekende kennis van MS Office
We vragen veel, maar wat mag je van de opdrachtgever verwachten?
Opdrachtgever heeft niet alleen een grote passie voor haar producten, maar ook voor haar werknemers. Er wordt een zeer uitdagende functie aangeboden met veel verantwoordelijkheid binnen een dynamische en ondernemende omgeving. Opdrachtgever staat garant voor een open en informele werkomgeving vol mogelijkheden voor groei.
Is dat alles? Nee, want uiteraard horen daar ook bij:
- Goed salaris met uiteraard 8% vakantiegeld;
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals: 3% vaste eindejaarsuitkering, 10% variabele bonus, 13 ADV dagen, 25 vakantiedagen, solide reiskosten- en pensioenregeling;
- Jaarlijkse salarisverhoging, gebaseerd op resultaat individuele doelstellingen;
- Onbeperkt sapjes tijdens werktijd.
Waar ga je werken?
Opdrachtgever is een grote producent op het gebiedt van fruitdrankjes. In deze markt werken zij al jaren vol passie. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor een aantal grote merken zoals DubelFriss, Coolbest en nog veel meer! Opdrachtgever is hier al meer dan 50 jaar mee bezig en is nog altijd bezig met groeien. Met een eigen productie zit je middenin de dynamische wereld en zal geen enkele dag hetzelfde zijn. Opdrachtgever heeft alles op één plek. Van de productontwikkeling, productie en marketing tot de verkoop: het gebeurt allemaal hier. Bij opdrachtgever houden ze van snelle beslissingen, persoonlijk leiderschap en iedere dag lol en afwisseling.
Wat wij bieden
Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.
Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.
Het betreft een vaste functie van 40 uur per week.