Vaste vacatures

Inkoper – Ede

Ben jij een allround inkoper met een echte aanpakkers mentaliteit? Ben je toe aan een 2e of 3e stap in je carrière? Hou je van korte lijnen, snelle beslissingen, veel verantwoordelijkheid en iedere dag lol en afwisseling? In een bedrijf waar we nog gewoon zelf de nieuwe producten ontwikkelen en waar alle belangrijke zaken gewoon aan tafel worden besloten? Lees dan snel verder en solliciteer!

Adjust zoekt een Inkoper!

  • Icon40 uur
  • IconEde
  • IconVast
  • IconJunior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

Wat doe je als Inkoper?

Als inkoper ben je verantwoordelijk voor een aantal inkoop pakketten, zowel product als niet-product gerelateerd. Je hebt frequent contact met de leveranciers, en zorgt ervoor dat het contract management en de administratieve afhandeling van het inkoopproces goed en zorgvuldig verlopen.

Je werkt nauw samen met de senior inkopers en ondersteunt/vervangt hen waar nodig.

Je vindt het leuk om het ene moment hands-on te helpen om een acuut supply probleem op te lossen en het andere moment een strategisch gesprek met een leverancier te voeren. Je houdt van uitdagingen en bent gedreven om de beste deal voor de opdrachtgever te realiseren in een constructieve relatie met de leverancier. Kortom, een afwisselende baan in een dynamische omgeving!

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkoopbudget en -proces van begin tot eind voor zowel product als niet-product gerelateerde inkoop pakketten;
  • Je signaleert markttrends en kansen en bedreigingen en maakt markt analyses;
  • Je stelt tenders op en voert benchmarks uit;
  • Je selecteert, beoordeelt en onderhandelt met geschikte leveranciers en draagt zorg voor een juiste (administratieve en juridische) vastlegging van inkoopafspraken en –overeenkomsten;
  • Je verzorgt management rapportages.

Dit zien wij graag terug in jou als Inkoper:

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, bij voorkeur op het gebied van commercie of logistiek/inkoop;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Als persoon ben je cijfermatig ingesteld, commercieel, analytisch, flexibel, probleemoplossend en je hebt een “can do” mentaliteit;
  • Je bent een sterke onderhandelaar;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (woord en schrift). (Spaans en Duits is een pré);
  • Je bent resultaat- en kwaliteit gericht ;
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office

We vragen veel, maar wat mag je van de opdrachtgever verwachten?

Opdrachtgever heeft niet alleen een grote passie voor haar producten, maar ook voor haar werknemers. Er wordt een zeer uitdagende functie aangeboden met veel verantwoordelijkheid binnen een dynamische en ondernemende omgeving. Opdrachtgever staat garant voor een open en informele werkomgeving vol mogelijkheden voor groei.

Is dat alles? Nee, want uiteraard horen daar ook bij:

  • Goed salaris met uiteraard 8% vakantiegeld;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals: 3% vaste eindejaarsuitkering, 10% variabele bonus, 13 ADV dagen, 25 vakantiedagen, solide reiskosten- en pensioenregeling;
  • Jaarlijkse salarisverhoging, gebaseerd op resultaat individuele doelstellingen;
  • Onbeperkt sapjes tijdens werktijd.

Waar ga je werken?

Opdrachtgever is een grote producent op het gebiedt van fruitdrankjes. In deze markt werken zij al jaren vol passie. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor een aantal grote merken zoals DubelFriss, Coolbest en nog veel meer! Opdrachtgever is hier al meer dan 50 jaar mee bezig en is nog altijd bezig met groeien. Met een eigen productie zit je middenin de dynamische wereld en zal geen enkele dag hetzelfde zijn. Opdrachtgever heeft alles op één plek. Van de productontwikkeling, productie en marketing tot de verkoop: het gebeurt allemaal hier. Bij opdrachtgever houden ze van snelle beslissingen, persoonlijk leiderschap en iedere dag lol en afwisseling.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een vaste functie van 40 uur per week.

Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar marjolein.grimme@adjust.nl of bel voor meer info 06-30517750.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim