Vaste vacatures

Inkooptalent gezocht: Inkoopconsultant – Midden van het land

Ken je nog niet alle gebaande paden, en ga je graag met ons mee op ontdekkingsreis? Wil jij meerdere opdrachtgevers ondersteunen op het gebied van inkoop? Dan ga jij het bij Adjust naar je zin hebben. Jij zoekt naar het leveren van toegevoegde waarde. Niet alleen op inkoop, maar óók op aangrenzende processen. Je onderhandelt, schakelt en verbindt tegelijkertijd. Je ziet alles als uitdaging! Jouw slimme bijdrage aan de professionalisering van de inkoop geeft jouzelf en ons energie!

  • Icon32-40 uur
  • IconMidden van het land
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

Author
Jobs

Over de functie

Als medior inkoopconsultant werk je voor verschillende midden- en grootbedrijven in de private sector. Je houdt je bezig met het (structureel) professionaliseren van de inkoopfunctie. Daarnaast optimaliseer je inkooppakketten bij klanten (directe- en indirecte inkoop). Je houdt van de afwisseling; elke opdracht start anders en vraagt een andere aanpak. Je leert van elke opdracht en neemt je ervaring mee naar de volgende; op naar de top!

Je herkent je hierin:

  • Woonachtig in het midden van het land;
  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
  • Minimaal 2 jaar (tactische) inkoopervaring;
  • (Actuele) kennis van indirecte- en van technische inkoop (Machines, MRO, Capex) is een pre;
  • Communicatief sterk, proactief, klantgericht en een goed stel hersens;
  • Lol in het maken van analyses;
  • Ambitie om door te groeien naar senior inkoopconsultant;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.

Wat wij bieden

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Want winst is méér dan kostenbesparing alleen! Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk uitdagende projecten voor mooie opdrachtgevers. Met een team van ruim 40 collega’s lopen we voorop in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België tot tochten met een sloep over de Loosdrechtse plassen, van online escaperooms & bingo tot smikkelen van de lekkerste chocolade.

Je kunt rekenen op:

  • Een prima salaris, afhankelijk van opleiding en aantal jaren relevante werkervaring, tussen € 2.500,-/ € 3.750,-;
  • Een auto, laptop, telefoon van de zaak & vergoeding voor internet thuis;
  • Flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant;
  • Volop opleidingsmogelijkheden en coaching (zowel intern, als extern);
  • Een pensioenregeling en vakantiegeld;
  • De nodige rust door 25 vakantiedagen.

Solliciteren?

Ben jij het aanstormende talent dat wij zoeken?

Mail je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer informatie naar 06 – 58 77 28 95.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Non Food – Veghel

Ben jij ervaren in horeca/hospitality groothandel Inkoop en Assortimentsmanagement Non Food?Zit onderhandelen en ondernemerschap in jouw DNA? Loop je warm…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast