icon-arrow-right

(Inkoop)consultant zorgsector – Landelijk

Ben jij een betrokken, ervaren consultant en word je enthousiast van uitdagende facilitaire en inkooptrajecten en projecten in de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als consultant ondersteun je dagelijks met jouw facilitaire en inkoopexpertise onze opdrachtgevers om goede en betaalbare zorg mogelijk te maken. Samen werken we aan goed leven met zorg.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Jobs

Over de functie

Als consultant bij Inteon ben je actief in de zorg- en welzijnssector. Dagelijks houd je je bezig met (management)vraagstukken die gekenmerkt worden door complexiteit, verandering en impact. Je adviseert gevraagd en ongevraagd, brengt je kennis in en bent in staat om jouw adviezen succesvol te implementeren. Vanuit jouw expertise pak je projecten op die variëren van medische domeinen, ICT tot facilitair. Je werkt samen met interne en externe stakeholders, collega’s en leveranciers. Verbinding leggen met het zorgproces en een integrale procesbenadering zijn hierbij van belang. Je kijkt vanuit het geheel naar de delen en vanuit de delen naar het geheel. Je ziet kansen, benut kansen en creëert (meer)waarde. Jouw werkwijze kenmerkt zicht door eigenaarschap, inventiviteit en authenticiteit. 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Van zelfstandig adviseren tot uitvoeren en implementeren van facilitaire en inkoopvraagstukken. Als adviseur, projectleider of als interim-manager; 
  • De opdrachten worden veelal op tactisch en strategisch niveau uitgevoerd;
  • Sparringpartner zijn voor onze collega’s en opdrachtgevers.

 

Wie ben jij:

  • Je hebt een Hbo-diploma, bij voorkeur in Facility Management, en toont eigenaarschap en daadkracht;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als consultant of in het facilitaire werkveld is een pré;
  • Natuurlijk proactief en oplossingsgericht, met aantoonbare affiniteit met facilitaire en/of inkoopdienstverlening, bij voorkeur in de zorgsector;
  • Commercieel sensitief met een voorkeur voor het hebben van een relevant netwerk;
  • Je bent resultaatgericht, bekwaam in projectmanagement, en kunt effectief communiceren om verschillende belangen te verbinden en overtuigend tot oplossingen te komen. 

Wat wij bieden

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op: 

Solliciteren?

Wil jij samen met Inteon bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde voor diverse organisaties in de zorg?

Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie als zorg consultant? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Video

Advies met hart, ziel en geweten. Wij zijn Ajdust.

Groeien

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Quotee
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

Solliciteren

Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kennismaken met Adjust

Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

Kennismaken met je manager

Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

Gesprek over arbeidsvoowaarden

Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

Aan de slag!

Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Enthousiast geworden? Risus com modoviverra maecenas ac culsan lacus vel facilisis lorem ipsum peevem.

Solliciteer nu
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.