Vaste vacatures

Inkoopconsultant Europees Aanbesteden – Randstad

Zijn (Europese) aanbestedingen echt jouw ding? Ben jij meer dan een procesbegeleider? Kun je het verschil maken bij onze opdrachtgevers door verbeteringen te realiseren? En wil je alles leren over de aanbestedingswet?

  • Icon32-40 uur
  • IconRandstad
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

Author
Jobs

Over de functie

Als Inkoopconsultant Europees aanbesteden heb jij een voorbeeldfunctie binnen inkoop. Ook als het gaat om integriteit. Door middel van gelijke behandeling en transparantie zorg je voor een effectieve en efficiënte manier van inkopen en aanbestedingen & bewaak je de kwaliteit van de documenten en de voortgang van het aanbestedingsproces.

  • Je kent de in’s en out’s van (Europese) aanbestedingen;
  • Je hebt kennis van relevante ontwikkeling op het eigen vakgebied;
  • Je bent analytisch, initiatiefrijk, deskundig en verbindend;
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding en 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als schrift.

Wat wij bieden

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Want winst is méér dan kostenbesparing alleen! Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk uitdagende projecten voor mooie opdrachtgevers. Met een team van ruim 40 collega’s lopen we voorop in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België tot tochten met een speedboot over de Loosdrechtse plassen.

Ga je bij ons aan de slag, dan kun je rekenen op:

  • Een goed salaris, afhankelijk van opleiding en jaren relevante ervaring (€ 3200,-/€4500,- bruto per maand o.b.v. 40 uur) ;
  • Auto, laptop & telefoon van de zaak
  • vakantiegeld en 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Vergoeding voor internet thuis en thuiswerken;
  • Flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant;
  • Volop opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern).


Solliciteren?

Samen op pad?

Mail dan je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer info 06-58772895.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

andere vacatures bij Adjust

Senior Inkoper NPR – Zuid-Holland

Denk je graag mee over het verbeteren van de inkoopprocessen en heb jij ervaring als inkoper (NPR)? Dan hebben wij…

  • Icon36-40 uur
  • IconZuid-Holland
  • Iconvast

Accountmanager Publiek – Amstelveen

Ben je een echte netwerker en zoek je een commerciële rol waarin verbinden centraal staat? Kun je een klantenportefeuille zo…

  • Icon32-40
  • IconAmstelveen
  • IconVast