Vaste vacatures

Inkoopconsultant (Bouw & Infra) – Randstad

Ben je inmiddels een ervaren inkoper binnen de infrastructuur en/of GWW? Ken jij de wet- en regelgeving als het gaat om de inkoop van werken? Staat samenwerken bij jou op nummer 1? En ben je van het plannen en organiseren? Dan hebben wij dé baan voor jou!

  • Icon32-40 uur
  • IconRandstad
  • IconVast
  • IconMedior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

Author
Jobs

Over de functie

Als inkoopconsultant Bouw & Infra ben jij de adviseur voor publieke opdrachtgevers of werk je in een samenwerkingsverband met zowel de overheid als de private sector. Gedurende de ontwerpfase, de realisatie en bij het onderhoud ben jij als inkoper betrokken en aangehaakt bij zowel droge als natte infrastructuur en de utiliteitsbouw. Vanuit jouw ervaring in procedures van onderhandse aanbesteding tot concurrentiegerichte dialoog kun je de opdrachtgever als de beste adviseren over de ideale procedure.

En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België en bonbons maken in Amsterdam tot tochten met een speedboot over de Loosdrechtse plassen en midgetgolf. 

  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding en minimaal 3 jaar werkervaring als Inkoper werken;
  • Het opstellen, toetsen en beheersen van veel verschillende contractvormen: RAW, Stabu, D&C, E&C en DBFM;
  • Je bent een kei als het gaat om (Europese) aanbestedingen;
  • Je werkt graag samen, netwerken is jouw ding en je hebt inzicht en overzicht in de financiën;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 40 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector. 

Ga je bij ons aan de slag, dan kun je rekenen op:

  • Een prima salaris;
  • Auto, laptop, telefoon van de zaak, vergoeding voor internet thuis en thuiswerkvergoeding;
  • Flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant;
  • Volop opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern);
  • vakantiegeld & 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling.

Solliciteren?

Nieuwsgierig of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer info 06-58772895. 

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Noortje.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Contractmanager NL – Netherlands

Are you looking for a challenging job within a inovative organisation for a longer period? Apply now to this vacancy!Adjust is…

  • Icon36-40 uur
  • IconNederland
  • IconInterim