icon-arrow-right

Contractmanager Sociaal Domein – Landelijk

Heb je al enige kennis opgedaan binnen het vakgebied van contractmanagement? En wil je met jouw opgedane kennis en ervaring hier graag een bijdrage op leveren binnen het sociaal domein? Zou je o.a. gemeenten, Regionale samenwerkingsverbanden en Uitvoeringsorganisaties willen helpen bij het realiseren van hun maatschappelijke doelen? Lees snel verder en solliciteer!

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met .

Jobs

Over de functie

Bij Adjust bieden we je een werkomgeving, organisatiestructuur en cultuur die volledig is ingericht om jouw ontwikkeling te faciliteren. In de functie van (inkoop) Consultant uit zich dit o.a. door de uitvoering van verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Samen stemmen we de inhoud van jouw opdrachten af op jouw groeipad en ambities. Dit doen we aan de hand van ons unieke groeiboek met het motto; groeien, bloeien, blijven bloeien!

Onze Business Units:

Adjust is een kennisorganisatie, die werkt vanuit zes business units, Publiek & Zorg (onderdeel hiervan is Inteon), Sociaal Domein, Privaat, Bouw & Infra, Inkada en Motive (ons traineeship). De kennisdeling en samenwerking tussen deze business units staat centraal, waardoor je bij ons ook de mogelijkheid hebt om ervaring binnen een andere business unit op te doen.

Opleidingen en cursussen:

De teams binnen Adjust zijn gericht op samenwerking en kennisdeling, wat verder bijdraagt aan jouw eigen ontwikkeling want het team bestaat uit alle niveaus en verschillende specialisme binnen inkoop en jij op je beurt aan de ontwikkeling van jouw collega’s. Ontwikkeling van jou als consultant staat centraal wat inhoudt dat we het mogelijk maken om externe opleidingen te volgen.

Denk o.a. aan:

  • Nevi 1,2,3, of een leerlang aanbestedingsrecht aanbestedingsleergang,
  • CATS-CM en projectmanagement modules.
  • Specifieke trainingen m.b.t. het sociaal domein (bijvoorbeeld subsidierecht, bekostiging), maar ook trainingen op het gebied van persoonlijk en dienend-leiderschap.

Vanuit onze eigen Adjust Academy organiseren wij naast de kennisdeling binnen het team ook op regelmatige basis verschillende kennissessies en trainingen. Denk hierbij aan trainingen als:

  • Jurisprudentie (aanbestedingsrecht),
  • contractvormen,
  • Soft-skills competenties,
  • Inkoopsystemen,
  • Aanbestedingsprocedures en nog veel meer.

Binnen de rol van Contractmanager Sociaal Domein ondersteun en adviseer je onze opdrachtgevers op het gebied van contractmanagement- en contractmanagement gerelateerde vraagstukken. Daarnaast weet je optimaal rendement (in de breedste zin van het woord) uit contracten te halen en ben je in staat contractmanagement naar een hoger plan te trekken. Dit doe je vanuit een gevoel van eigenaarschap en verantwoordelijkheid voor het bijdragen aan het benodigde resultaat, waarbij je altijd oog hebt voor de mens en zijn omgeving. En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team, waarbij samenwerken, kennisdeling, collegialiteit en gezelligheid centraal staat.

Als Contractmanager Sociaal Domein zijn dit je verantwoordelijkheden:

  • Adviseer jij onze klanten op beleidsvraagstukken en/of contractmanagement binnen het sociaal domein;
  • Volg en vertaal je relevante ontwikkelingen binnen het vakgebied naar toepasbare adviezen voor je klanten, maar ook ten behoeve van aanvullend productontwikkeling binnen ons team;
  • Ondersteun je opdrachtgevers in het vervullen van de contractmanagersrol
  • Ben je een belangrijke sparringpartner voor je collega consultants binnen het team.

Wat wij bieden

Dit ben jij:

  • Je hebt een open en nieuwsgierige houding, bent klantgericht, beschikt over analytisch vermogen en hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding;
  • Het liefst heb 3 jaar werkervaring binnen het Sociaal domein op het gebied van beleid, inkoop en/of contractmanagement;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Als je bij ons aan de slag gaat, kun je rekenen op:

  • Een aantrekkelijk salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een elektrische auto,
  • laptop en telefoon van de zaak;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Keuzevrijheid betreft je werklocatie of omgeving, binnen ons hybride werkbeleid werk je op ons kantoor, bij de klant of vanuit huis. Ook krijg je een vergoeding voor thuis internet en telefonie van momenteel 40 euro netto per maand;
  • Onderdeel van jouw groeiplan is een persoonlijk ontwikkelingsbudget, in te zetten voor het volgen van zowel interne als externe opleidingen:

[sector: Sociaal]

Solliciteren?

Wil jij samen met Adjust ook bijdragen aan het leveren van toegevoegde waarde vanuit het inkoop en contractmanagement vak voor diverse organisaties?

Reageer dan nu via de knop ‘’solliciteren’’.

Weten of onze bedrijfscultuur bij jou past? Ontdek het met onze CompanyMatch tool.

Bevind je je op dit moment in een ander vakgebied en ambieer je een functie binnen inkoop? Solliciteer en we kijken samen naar de mogelijkheden.

Daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met .

Video

Advies met hart, ziel en geweten. Wij zijn Ajdust.

Groeien

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Quotee
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

Solliciteren

Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Kennismaken met Adjust

Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

Kennismaken met je manager

Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

Gesprek over arbeidsvoowaarden

Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

Aan de slag!

Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Enthousiast geworden? Risus com modoviverra maecenas ac culsan lacus vel facilisis lorem ipsum peevem.

Solliciteer nu
Heb je nog vragen?

Neem contact op met .