icon-arrow-right

Contractmanager ICT – Arnhem

Voor het NIPV zijn wij opzoek naar een Contractmanager ICT

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Jobs

Over de functie

Binnen het NIPV hebben we een divers IV-ICT landschap. Het NIPV heeft haar eigen IV-ICT omgeving en kantoorautomatisering, daarnaast voorziet het NIPV in gezamenlijke IV-ICT voorzieningen aan Veiligheidsregio’s en andere ketenpartners. Ter ondersteuning van deze voorzieningen zijn er veel applicaties in gebruik in verschillende vormen bij veel verschillende leveranciers in diverse contracten.

De contracten zijn ondergebracht in het NIPV contractmanagementsysteem. Het contractmanagement ligt als verantwoordelijkheid bij de contracteigenaar, veelal ook belegd bij productmanagers en/of functioneel beheerders.

De afdeling FI&A (facilitair, informatisering en automatisering) is onderdeel van de staf en is primair verantwoordelijk voor de interne IV-ICT dienstverlening. De afdeling I&A heeft meer dan 30 contracten en een breed aantal applicaties in beheer. We zien de complexiteit toenemen als ook de benodigde tijd / aandacht die goed contractbeheer vraagt.
Voor deze opdracht zoeken we een ervaren IV-ICT contractmanager die de afdeling I&A gaat helpen het contractbeheer en -management en leveranciersmanagement goed neer te zetten en uit te voeren. Een heldere, uitgesproken visie op contractmanagement van ICT contracten is gewenst.

Werkzaamheden om mee aan de slag te gaan:

Contractbeheer

  • Contractbeheer – administratie; controle op volledigheid, actualiseren i.s.m. afdeling Inkoop van lopende ICT contracten. Start bij afdeling I&A; onze eigen contracten en daar waar I&A beheer verzorgt. In overleg NIPV breed (afhankelijk doorlooptijd, benodigde inspanning).

Operationeel contractmanagement

  • Implementatie van lopende contracten / overeenkomsten;
  • Bewaken dat de uitvoering van de opdracht/ overeenkomst binnen de contactafspraken plaatsvindt op basis van scope, raming opdrachtwaarde, looptijd, DAP, SLA. In overleg met interne organisatie (contracteigenaar) en leverancier(s);
  • Verzamelen informatie m.b.t. vastgestelde KPI’s;
  • Het houden van periodieke – operationele – voortgangsbesprekingen met leverancier en contract eigenaar. Alsmede vastleggen van acties & besluiten;
  • Advies uitbrengen aan Contracteigenaar over evt. aanpassingen op SLA niveau.

 Tactisch contractmanagement

  • Systematisch en efficiënt besturen van de implementatie van “nieuwe” contracten/ overeenkomsten tot en met de uitvoering en evaluatie van het contract/overeenkomst;
  • Definiëren KPI’s, voorstellen managementrapportages;
  • Advies geven voor aanbestedingskalender en voorbereidingen bij nieuwe aanbestedingen;
  • Advies geven over en vormgeven van contractmanagement processen en beleid waar nodig;
  • Ondersteunen contracteigenaren, functioneel beheer bij issues, calamiteiten in relatie tot leveranciers.

Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten.

Deze rol betreft een interim functie voor 16-24 uur per week voor 3 maanden met een optie tot verlenging.

[sector: Publiek]

Solliciteren?

Ben jij enthousiast geworden? Aarzel dan niet en neem direct contact op met mij via: dilara.sabirli@adjust.nl of bel naar 06 45 18 37 88

Daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.

Video

Advies met hart, ziel en geweten. Wij zijn Ajdust.

Groeien

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Quotee
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

Reageren op een opdracht

Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

Starten op jouw nieuwe interim opdracht

Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Enthousiast geworden? Risus com modoviverra maecenas ac culsan lacus vel facilisis lorem ipsum peevem.

Solliciteer nu
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Vera.