Interim vacatures

Contractmanager – Bussum

Haal jij voldoening uit het gehele proces van het vaststellen van de inkoopbehoefte, het opstellen van het inkoopplan, afstemming met afdeling inkoop, de contractvoorbereiding, aanbesteding en uitvoering richting (markt)partijen, de contractbeheersing (contractbewaking) en realisatie binnen de projectkaders: scope, planning, budget, kwaliteit, risico’s, informatie, organisatie en de doelstellingen van het project. Lees dan snel verder over deze uitdagende interim opdracht!

Adjust zoekt een Contractmanager Infra / Onderhoud!

  • Icon28 uur
  • IconBussum
  • IconInterim
  • IconMedior/Senior
Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

De afdeling Beheer Openbare Ruimte en Gebouwen (BORG) van onze opdrachtgever bestaat uit twee teams: realisatie en Beheer en Service en is verantwoordelijk voor het fysieke beheer en onderhoud van de kapitaalgoederen: de openbare ruimte en gebouwen.

De wat grotere en complexere projecten in de openbare ruimte worden doorgaans voorbereid en uitgevoerd door een tweetal projectteams conform het Intergraal Project Management Model (IPM). De volgende IPM-rollen zijn aanwezig binnen elk projectteam:

  • Projectondersteuner;
  • Contractmanager;
  • Omgevingsmanager;
  • Technisch Manager;
  • Manager Projectbeheersing;
  • Projectmanager.

Binnen de afdeling BORG worden vooral UAV en sporadisch UAV-gc contracten toegepast. Er wordt gezocht naar één Contractmanager die voor beide teams deze IPM-rol vervult.

Functieprofiel

De contractmanager is verantwoordelijk voor het gehele proces van het vaststellen van de inkoopbehoefte, het opstellen van het inkoopplan, afstemming met afdeling inkoop, de contractvoorbereiding, aanbesteding en uitvoering richting (markt)partijen, de contractbeheersing (contractbewaking) en realisatie binnen de projectkaders: scope, planning, budget, kwaliteit, risico’s, informatie, organisatie en de doelstellingen van het project.


De contractmanager is verantwoordelijk voor de volgende werkprocessen op gebied van contractmanagement:

  • Marktstrategie;
  • Inkoop, waarbij je de hulp van afdeling inkoop kunt inschakelen;
  • Contractbeheer;
  • Realisatie en bewaking uitvoering van contractafspraken;
  • Advisering;
  • Opstellen van advies documenten.


Het accent ligt op de volgende werkzaamheden:

  • Opstellen en uitvoeren van uitbestedings- en aanbestedingsstrategie en -trajecten;
  • Opstellen van vraagspecificaties voor diensten;
  • Het aanturen van de verschillende ingenieurs- en adviesbureaus inzake voortgangsbewaking en financiën. Op technisch vlak zal de Technisch Manager hiervoor zorgdragen;
  • Contractbewaking lopende contracten;
  • Opstellen/goedkeuren prestatieverklaringen;
  • Aansturen realisatieproces:
  1. Aansturen van het uitvoeringsteam (directievoerder en toezichthouder), en indien nodig afstemmen met de Technisch Manager;
  2. Bij discussies tussen aannemer/directie: zorgen voor overeenstemming via escalatie-overleg;
  • Het delen van kennis;
  • Afhankelijk van de aard en complexiteit van het project gedurende de voorbereidingsfase (mede) sturing geven aan de marktbenadering en de totstandkoming van een samenhangend en integraal contract (m.b.v. systems engineering en risico gestuurde aanpak);
  • Bijdragen aan het ontwikkelen, toepassen en borgen van kennis en expertise op het gebied van contractbeheersing in de gemeentelijke organisatie;
  • In het geval een bouwteam of UAV-gc contract wordt voorbereid, de volgende:
  1. Opstellen en beoordelen van contractdocumenten (Basisovereenkomst, Annexen, VS0, VS1 en VS2);
  2. Begeleiden van bouwteams, UAV-contracten of UAV-gc contracten door middel van systeemgerichte contractbeheersing (overleg ON / OG, contractwijzigingen, product-, proces- en systeemtoetsen);
  3. Coördinatie van het toets proces tijdens de uitvoering (UAV-gc).


Wat wij bieden

Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.

Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 60 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

Het betreft een interim functie voor 36 uur per week voor 6 maanden (met de optie tot verlening).


Solliciteren?

Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar recruitment@adjust.nl of bel voor meer info naar: 020 308 0146.

daarom kies je voor Adjust

Samen één team

Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!

Uitdagende opdrachten

Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!

Hart en hoofd

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Adjust in 90 seconden
Video

Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.

Author
Frank Manders

Associate & projectmanager Special Projects

Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces

  • Reageren op een opdracht

    Reageren op een opdracht

    Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken

  • Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Kennismaking met de Resource & Matching Manager van Adjust

    Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.

  • Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Opstellen aanbiedingsdocumentatie en overeenkomen condities

    Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.

  • Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Starten op jouw nieuwe interim opdracht

    Gefeliciteerd! Je mag starten op jouw volgende interim opdracht, Adjust staat altijd voor je klaar tijdens de uitvoering van jouw nieuwe opdracht.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast