Als consultant Sociaal Domein beweeg jij je tussen beleid, inkoop en contractmanagementvraagstukken. Dit kan op een specialistisch gebied zijn als bijvoorbeeld de Jeugdzorg of de WMO of breed over het Domein. Ambieer jij een volgende job binnen het Sociaal Domein, dan is deze positie de uitgelezen kans hiervoor. Lees snel verder en solliciteer!
Adjust zoekt een Consultant Sociaal Domein!
Over de functie
Binnen de rol van consultant Sociaal Domein ben je verantwoordelijk voor het adviseren, helpen, en trainen van bijvoorbeeld gemeenten, regionale samenwerkingsverbanden, zorgaanbieders, belangenorganisaties en brancheorganisaties Dit doe je resultaatgericht, waarbij je altijd oog hebt voor de mens en zijn omgeving. Je werkt integraal en creëert innovatieve en betrouwbare oplossingen.
En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team, samenwerken en kennisdeling staat bij ons centraal. Voor overleg, kennis opbouw, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor collegialiteit en gezelligheid.
Als consultant Sociaal domein zijn dit je verantwoordelijkheden:
- Adviseer jij onze klanten op beleidsvraagstukken en/of inkoopvraagstukken of het contractmanagement binnen het sociaal domein;
- Volg en vertaal je relevante ontwikkelingen binnen het vakgebied naar toepasbare adviezen voor je klanten, maar ook ten behoeve van aanvullend productontwikkeling binnen ons team;
- Ben je een belangrijke sparringpartner voor je collega consultants binnen het team.
Dit ben jij:
- Je bent communicatief sterk, proactief, klantgericht en beschikt over een goed analytisch vermogen;
- Je hebt minimaal een hbo-opleiding;
- Je hebt 3 jaar werkervaring binnen het Sociaal domein op het gebied van beleid, inkoop en/of contractmanagement;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.
Wat wij bieden
Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al bijna 20 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.
Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten. Samen met ruim 140 collega’s die vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.
Ga je bij ons aan de slag, dan kun je rekenen op:
- Een uitstekend salaris wat past bij jouw kennis en ervaring;
- Een auto van de zaak die je ook privé mag rijden, laptop, telefoon van de zaak en een vergoeding voor internet thuis;
- Flexibiliteit: je werkt op ons kantoor in Amstelveen, vanuit huis of bij de klant;
- Volop opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget (zowel intern als extern);
- Werken binnen een kennisorganisatie en gedreven team waarin kennisoverdracht en ontwikkeling centraal staat;
- Een pensioenregeling en vakantiegeld;
- 25 vakantiedagen.
Solliciteren?
Nieuwsgierig? Of is het overduidelijk dat deze baan bij jou past? Mail dan je cv naar Dennis Kriek via: dennis.kriek@adjust.nl. Heb je vragen of wil je eerst in contact komen, bel dan naar Dennis Kriek via: 06-57052039 of stuur Dennis Kriek een bericht via LinkedIn.