Vaste vacatures

Consultant Digitalisering & Proces verbetering – Amstelveen

Wil jij als ervaren inkoopconsultant bijdragen aan het digitaliseren en optimaliseren van onze klanten? Kom dan werken bij Adjust en maak deel uit van ons dynamische en snelgroeiende bedrijf!

Solliciteren
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

Author
Jobs

Over de functie

Bij Adjust zijn we op zoek naar een ervaren inkoopconsultant die onze klanten kan helpen bij het digitaliseren en verbeteren van processen. Als Inkoopconsultant Digitalisering en Procesverbetering werk je samen met onze teams om de inkooppraktijken te moderniseren en te stroomlijnen, met behulp van de nieuwste technologieën en best practices.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen en implementeren van inkoopstrategieën die de prestaties van het bedrijf optimaliseren.
  • Het identificeren en aanbevelen van technologieën die onze processen kunnen verbeteren en digitaliseren.
  • Het verbeteren van de efficiëntie van de inkoopprocessen door middel van procesanalyse en -optimalisatie.
  • Het leveren van inkoopadvies en -ondersteuning.
  • Het onderhouden van relaties met leveranciers en het onderhandelen over contracten.
  • Het monitoren van leveranciersprestaties en het ontwikkelen van prestatie-indicatoren.

Jouw profiel:

  • Bachelor- of masterdiploma in een relevant vakgebied.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in inkoopconsultancy, bij voorkeur in een digitale omgeving.
  • Uitstekende analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Sterke communicatie- en presentatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden en ervaring met contractonderhandelingen.
  • In staat om effectief te werken in een teamomgeving en interpersoonlijke relaties op te bouwen.

Wat wij bieden

Adjust is expert op het gebied van inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. We gaan altijd voor het beste resultaat voor de klant. Daarbij kijken we naar de impact van elk besluit, op zowel zakelijk als op menselijk vlak. Want winst is méér dan kostenbesparing alleen! Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk uitdagende projecten voor mooie opdrachtgevers. Met een team van ruim 40 collega’s lopen we voorop in de ontwikkelingen binnen de publieke en private sector.

En of je nu bij de klant werkt of thuis: je bent onderdeel van ons team in Amstelveen. Voor overleg, ervaringen uitwisselen en natuurlijk voor de bedrijfsuitjes. Van bierbrouwen in België tot tochten met een speedboot over de Loosdrechtse plassen.

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamisch en snelgroeiend bedrijf.
  • Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde en getalenteerde collega’s.
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheden voor thuiswerken.
  • Auto, laptop & telefoon van de zaak.
  • vakantiegeld & 25 vakantiedagen.
  • Pensioenregeling.
  • Vergoeding voor internet thuis en thuiswerken.

Solliciteren?

Samen op pad? Mail dan je cv naar noortje.bruggeman@adjust.nl of bel voor meer info 06-58772895.

daarom kies je voor Adjust

Samen excelleren

Binnen Adjust ben jij het fundament van onze organisatie. Daarom staat jouw persoonlijke ontwikkeling bij ons altijd op nummer 1. Samen ontwikkelen wij jouw kennis en kunde met als doel jouw ambities waar je maken.

Hoofd & hart

Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.

Plezier in je werk

Adjust is het beste, leukste en duurzaamste adviesbureau voor inkoop- en contractmanagement in Nederland. Hard werken en lol maken horen daarbij. Samen zijn we één team!

Pas jij bij Adjust?
Video

Werken bij Adjust is een kans om te groeien als professional maar ook zeker op persoonlijk vlak.

Author
Isaac Mensah

Inkoopconsultant publiek

Solliciteren? Zo verloopt het proces:

  • Solliciteren

    Solliciteren

    Solliciteren kan op twee manieren: via onze website of stuur een mail aan Noortje. Zodra jouw sollicitatie bij ons binnen is, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  • Kennismaken met Adjust

    Kennismaken met Adjust

    Dat kan online/digitaal en ook op ons kantoor in Amstelveen. Je hebt het gesprek met Noortje Bruggeman en als jij dat wilt sluit ook Guido graag aan. Tijdens dit gesprek leer je alles over Adjust, de functie en de doorgroeimogelijkheden. De volgende stap in het sollicitatieproces is het maken van het online Fitch assessment.

  • Kennismaken met je manager

    Kennismaken met je manager

    Als je het Fitch assessment hebt gemaakt, plannen we een afspraak in voor de terugkoppeling en de kennismaking met je manager. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op jouw kennis & ervaring en je competenties.

  • Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Gesprek over arbeidsvoowaarden

    Dan is het tijd om te kijken naar de arbeidsvoorwaarden. Gelukkig zijn deze ook al eerder in het proces ter sprake gekomen. En wanneer we samen tot overeenstemming zijn gekomen, plannen we een gesprek in om de arbeidsovereenkomst te tekenen. Altijd weer een feestje!

  • Aan de slag!

    Aan de slag!

    Dan is het zover: je eerste dag bij Adjust. Maak je geen zorgen; de eerste dag zit vol leuke ontmoetingen. Zo leer je snel je collega's kennen en ben je snel aan de slag.

Author
Heb je nog vragen?

Neem contact op met Marjolein.

andere vacatures bij Adjust

Medior Inkoper NPR – Veghel

Ben jij een gedreven Inkoper op tactisch niveau met goede onderhandelingsvaardigheden? Ben je in staat snel in te spelen op…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast

Medior Inkoper Food Vers – Veghel

Ben jij commercieel en zit onderhandelen in je DNA? Heb jij ervaring als inkoper binnen de foodindustrie? Ben je daarnaast…

  • Icon32-40 uur
  • IconVeghel
  • IconVast